تبلیغات
نتایج والیبال 2015 - افزایش لایک و فالور | افزایش فالور ایرانی- مجازی

افزایش فالور ایرانی -_مجازی :

افزایش فالور ایرانی- مجازی است که با کمک هر دو نوع آن میتونید کسب و کار خود را رونق دهیدمکس فالور دو نوع لایک برای راحتی کار شما عزیزان طراحی کرده است دو نوع لایک ایرانی و مجازی که همان لایک خارجی هست لایک خارجی مخصوص پیج های شخصی و لایک ایرانی مخصوص مسابقات بزرگ در اینستگرامچگونه می‌توانم فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشم؟  راز افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟ عکس‌های من بسیار خوب هستند اما به‌اندازه کافی لایک نمی‌گیرند! من به فالوورهای بیشتری در اینستاگرام نیاز دارم! چکار کنم تا افراد بیشتری پست‌های من را ببینند؟ باتوجه به محبوبیت روزافزون شبکه اجتماعی اینستاگرام و رسیدن به حدی که توانایی رقابت با شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را دارد، طرح این اظهارنظرها و پرسش‌ها بسیار متداول شده است.

متاسفانه پاسخ به این سوالات ساده نبوده اما در این مطلب به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که باعث خواهند شد تعداد افرادی که مطالب شما را دنبال می‌کنند روز به روز افزایش یابند. این رازها با مطالعات و جستجوی فراوان بدست آمده‌اند، پس بدنیست برای یک‌بار هم که شده تاثیر آن‌ها را بر افزایش تعداد فالوورهای خود بررسی کنید. اینستاگرام = عکس‌های مربعی! این تساوی، محدودیتی است که ما در ذهن خود ایجاد کرده‌ایم تا به سراغ یافته‌های جدید نرویم اما واقعیت این است که هیچ نیازی به مربعی بودن عکس‌ها نیست. با توجه به اینکه نسبت استاندارد در اکثر دوربین‌ها ۲:۳ است عکس‌های افقی یا عمودی با ابعاد واقعی جذاب‌تر خواهند بود و از سوی دیگر برنامه‌های آنلاین متفاوتی وجود دارند که به شما این امکان را خواهند داد تا بدون برش تصویر آن‌را به همان صورت منتشر کنید. برنامه       Instasize برای iOS، برنامه NoCrop for Instagram برای اندروید و برنامه Cropic برای ویندوز از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌آیند.


افزایش لایک و فالور:

نسبت لایک‌ها در عکس‌هایی با چهره افراد ۳۸ درصد بیشتر از عکس‌هایی است که در آن‌ها خبری از چهره نیست. کامنت‌ها یا همان اظهارنظرها در پای عکس‌هایی با چهره افراد ۳۲ درصد بیشتر از تعداد کامنت‌ها در تصاویری است که هیچ چهره‌ای در آن وجود ندارد.این نتایج به‌خوبی موید آینده روشن عکس‌های سلفی هستند. با این اوصاف در صورتی که حتی حساب کاربری حقوقی و یا مربوط به تبلیغ برای برندی خاص را در اختیار دارید، در به‌روزرسانی‌های خود استفاده از چهره افراد را فراموش نکنید. حساب رسمی نشنال جئوگرافیک به‌خوبی از چهره افراد در تصاویر خود استفاده می‌کند.



[ دوشنبه 5 بهمن 1394 ] [ 02:49 ق.ظ ] [ سعید امیدی ]

[ نظرات() ]